Hvorfor får jeg ikke lastet opp eller splittet et notesett?
Om du opplever problemer med opplasting eller splitting av et notesett er det et par ting som det er greit å sjekk først:
- Sjekk at filen er en .pdf-fil. Notearkivet støtter inn til videre bare .pdf-filer.
Hvis navnet til filen slutter med .pdf, du klarer å åpne filen, og du kan se innholdet i den, så er filen en .pdf-fil.
- Sjekk gjerne at navnet til filene ikke inneholder noen "æ, ø, å", spesialtegn, eller ekstra punktumer. Prøve gjerne å endre på filnavnet til et navn med bare bokstaver og tall.
- Sjekk at .pdf-en ikke er skrivebeskyttet. Notearkivet kan ikke splitte skrive beskyttede PDF-er.
I så fall må skrivebeskyttelse må skrus av før de kan splittes.
Du kan fjerne skrivebeskyttelse fra en PDF ved å:
- Åpne PDF-en i en nettleser
- Trykk på skriv ut (printer ikonet) eller [Ctrl] + [P]
- Under "Destinasjon"(Skriver eller Mål) velg "Lagre som PDF"
Hvis det fortsatt er vansker med opplasting av en fil, så ta gjerne kontakt med oss på:
support@styreportalen.no eller 48 43 80 80.
Related Articles
Hvordan laste opp filer til et notesett?
Først opprett et nytt notesett, eller finn notesett du ønsker å laste opp filer til i listen over alle notesett og trykk på tittelen: Du kan velge om du ønsker å laste opp notefiler (.PDF) eller lydfiler (.MP3) ved å trykke på knappene i øvre venstre ...
Hvordan redigere et notesett?
Du har full mulighet til å redigere et notesett selv etter at det er blitt opprettet. Trykk først på tittelen til notesettet slik at du får opp flere detaljer. Om du ønsker å redigere tittel, komponist eller annen info på et notesett; Trykk på den ...
Hvordan legge inn et notesett?
Trykk inn på "Moduler"-->"Notearkiv". Trykk så på grønt "+"-tegn øverst til venstre. Fyll så inn info om notesettet i vinduet. Det er bare "Tittel" som er obligatorisk, men vi anbefaler å legge inn mest mulig info slik at det er lettere å sortere, ...
Hvorfor får en person ikke logget inn i Tutti?
(Hvis du ikke får logget inn i Tutti og ikke kan/får logget inn i Styreportalen, så anbefaler vi å kontakte styret, ledelsen, administrator, etc. i din organisasjon.) Om en person ikke får logget inn i Tutti er det et par ting det er greit å sjekke i ...
Hvordan slette eller deaktivere et innmeldings-skjema?
Om man ikke ønsker at et innmeldings-skjema skal kunne brukes lenger kan man enten slette eller deaktivere det. Et deaktivert innmeldings-skjema vil fortsatt være tilgjengelig i Styreportalen og kan aktiveres igjen seinere. Derimot om man sletter et ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...