Hvordan sette opp en agenda/saksliste?

Hvordan sette opp en agenda/saksliste?

Det er tre måter man kan legge inn saker på et møte; legge inn et forslag til en sak, legge inn en åpen sak, og opprette en ny ska.

I boksen til høyre har du en liste over eksisterende saker. Dette er enten forslag til saker eller åpne saker.
Du kan redigere listen "Forslag til saker" ved å trykke på de tre prikkene i øvre høyre hjørnet av denne boksen.
Saker som ikke ble lukket på tidligere møter vises under listen "Åpne saker".
Du velger hvilke saker som skal bli med over i møtet, ved å dobbeltklikke eller dra saken over. Rekkefølgen på sakene kan du justere ved å dra de opp og ned i listen. 

I boksen i midten merket "Agenda" er en liste over saker som er lagt inn på møtet.
 Du kan opprett en helt ny sak ved å klikke på "+"-knappen nede til høyre i bildet.
Ved å trykke på en sak i denne listen kan du skrive inn eller redigere prosa på hver enkelt sak. Du kan også legge til aktuelle filer på hver enkelt sak.

Når alle saker er lagt til i listen, har du en fullstendig agenda. 
Når du er fornøyd med agenda og møteinformasjon, klikk på "Ferdigstill møte" i nedre høyre hjørne.   



    • Related Articles

    • Hvordan opprette en gruppe?

      Grupper er hoved måten man deler dele opp medlemmer i organisasjonen. En god gruppe-inndeling gjør det enklere å sende info, opprette aktiviteter, gi tilganger, etc. til de riktige personene. OBS: Om organisasjonen deres bruker avdelinger vil grupper ...
    • Hvordan opprette en avdeling?

      Avdelinger sammen med grupper er hovedmåten man kan dele opp medlemmene i deres organisasjon. Grupper kan knyttes til en avdeling. Dette gjør det enklere å sende info til, opprette arrangementer for, etc. til flere grupper av gangen. Du oppretter en ...
    • Hvordan redigere en rolle?

      Det er mulig å rediger eksiterende roller. Hvis man redigerer tilgangen til en rolle vil dette også endre tilgangene til personer i den rolle. Du redigere en rolle ved å trykke den blå knappen merket "Endre" under tilgangene til en rolle. Når du ...
    • Hvordan slette en komité?

      En komité kan bare slettes hvis det ikke er noen medlemmer i komitéen. Altså først gå inn i fanen "Oppsett --> Rolletildeling" å fjern alle personer fra rollene knyttet til komitéen. For mer info om se "Hvordan fjerne en person fra en rolle?". Når ...
    • Hvordan laste opp filer til et notesett?

      Først opprett et nytt notesett, eller finn notesett du ønsker å laste opp filer til i listen over alle notesett og trykk på tittelen: Du kan velge om du ønsker å laste opp notefiler (.PDF) eller lydfiler (.MP3) ved å trykke på knappene i øvre venstre ...
    • Popular Articles

    • Hvordan føre fravær og oppmøte?

      Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
    • Logge inn i Styreportalen

      Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Endringer 15. august 2024

      Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
    • Hva er "Tutti"?

      Tutti er en egen app for både medlemmer og styret. Appen gir full oversikt over alle innlegg, aktiviteter og annen kommunikasjon innad i deres organisasjon. Samle informasjon på et sted og gi medlemmer, foresatte og andre mulighet til å melde fravær ...