Det er tre måter man kan legge inn saker på et møte; legge inn et forslag til en sak, legge inn en åpen sak, og opprette en ny ska.
I boksen til høyre har du en liste over eksisterende saker. Dette er enten forslag til saker eller åpne saker.
Du kan redigere listen "Forslag til saker" ved å trykke på de tre prikkene i øvre høyre hjørnet av denne boksen.
Saker som ikke ble lukket på tidligere møter vises under listen "Åpne saker".
Du velger hvilke saker som skal bli med over i møtet, ved å dobbeltklikke eller dra saken over. Rekkefølgen på sakene kan du justere ved å dra de opp og ned i listen.
I boksen i midten merket "Agenda" er en liste over saker som er lagt inn på møtet.
Du kan opprett en helt ny sak ved å klikke på "+"-knappen nede til høyre i bildet.
Ved å trykke på en sak i denne listen kan du skrive inn eller redigere prosa på hver enkelt sak. Du kan også legge til aktuelle filer på hver enkelt sak.
Når alle saker er lagt til i listen, har du en fullstendig agenda.
Når du er fornøyd med agenda og møteinformasjon, klikk på "Ferdigstill møte" i nedre høyre hjørne.