Hvordan redigere et prosjekt?
Etter at et prosjekt er opprettet kan det fortsatt redigeres, for eksempel om man skal endre deltakere.
For å redigere et prosjekt trykk på prosjektet i listen over prosjekter slik at du får opp mer detaljer.
Deretter trykk på den blå knappen i øvre høyre hjørnet merket "Rediger" for å redigere prosjektet.
Det vil nå vises en ny boks merket "Informasjon" med felter som lar deg redigere prosjektet. Når du har gjort endringer i/fylt ut disse trykk så "Lagre" for å utføre endringene.
Related Articles
Hvordan slette/arkivere et prosjekt?
Når et prosjekt er over, eller det ikke trengs lengre, kan man enten slette eller arkivere prosjektet. Et arkivert prosjekt vil det ikke være synlig i Tutti lengre og heller ikke være normalt synlig i Styreportalen, men man kan fortsatt finne ...
Hvordan redigere et innmeldings-skjema?
Du kan redigere et innmeldings-skjema ved først å trykke inn på fanen "Personer --> Innmeldinger". Deretter trykker man på den hvite knappen med et tannhjul i øvre høyre hjørnet. Du kan nå trykke på et innmeldings-skjema i denne listen for å redigere ...
Hvordan redigere et notesett?
Du har full mulighet til å redigere et notesett selv etter at det er blitt opprettet. Trykk først på tittelen til notesettet slik at du får opp flere detaljer. Om du ønsker å redigere tittel, komponist eller annen info på et notesett; Trykk på den ...
Hvordan opprette et nytt prosjekt?
For å legge til nytt prosjekt trykk på den grønne knappen merket med et "+"-ikon i øvre høyre hjørnet. Du vil nå få opp et skjema der man fyller inn info om prosjektet. Tittel: Dette er navnet på prosjektet. Beskrivelse: Her kan man legge inn en mer ...
Hvordan legge inn noter fra Notearkivet i et prosjekt?
Før man kan knyttet noter til et prosjekt må prosjektet opprettes og noter må være lagt inn i Notearkivet. For info rundt hvordan ligge inn noter i Notearkivet se: "Moduler --> Notearkiv". Start med å trykke inn i prosjektet du ønsker å knytte noter ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...