Hvordan redigere et notesett?
Du har full mulighet til å redigere et notesett selv etter at det er blitt opprettet.
Trykk først på tittelen til notesettet slik at du får opp flere detaljer.
Om du ønsker å redigere tittel, komponist eller annen info på et notesett; Trykk på den blå knappen med en blyant i øvre høyre hjørnet.
Du kan også legge til flere stemmer og filer til i et notesett ved å trykke på den blå "Last opp notefiler"-knappen.
I Notearkivet kan man også redigere eller slett enkelte stemmer eller notefiler knyttet til et notesett.
Du kan slette eller endre filnavn og stemme til en fil ved å trykke på tannhjulet helt til venstre i linjen for den bestemte filen.
Related Articles
Hvordan redigere et innmeldings-skjema?
Du kan redigere et innmeldings-skjema ved først å trykke inn på fanen "Personer --> Innmeldinger". Deretter trykker man på den hvite knappen med et tannhjul i øvre høyre hjørnet. Du kan nå trykke på et innmeldings-skjema i denne listen for å redigere ...
Hvordan redigere et prosjekt?
Etter at et prosjekt er opprettet kan det fortsatt redigeres, for eksempel om man skal endre deltakere. For å redigere et prosjekt trykk på prosjektet i listen over prosjekter slik at du får opp mer detaljer. Deretter trykk på den blå knappen i øvre ...
Hvordan legge inn et notesett?
Trykk inn på "Moduler"-->"Notearkiv". Trykk så på grønt "+"-tegn øverst til venstre. Fyll så inn info om notesettet i vinduet. Det er bare "Tittel" som er obligatorisk, men vi anbefaler å legge inn mest mulig info slik at det er lettere å sortere, ...
Hvordan laste opp filer til et notesett?
Først opprett et nytt notesett, eller finn notesett du ønsker å laste opp filer til i listen over alle notesett og trykk på tittelen: Du kan velge om du ønsker å laste opp notefiler (.PDF) eller lydfiler (.MP3) ved å trykke på knappene i øvre venstre ...
Hvordan redigere en medlemskapstype?
OBS: For organisasjoner tilknyttet et forbund eller en sentral/paraply-organisasjon vil medlemskapstyper bli satt opp av forbundet/sentral-organisasjonen. Om du leiter etter måter å dele opp eller strukturere medlemmer anbefaler vi å bruke avdelinger ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...