Hvordan redigere et innmeldings-skjema?

Hvordan redigere et innmeldings-skjema?

Du kan redigere et innmeldings-skjema ved først å trykke inn på fanen "Personer --> Innmeldinger".
Deretter trykker man på den hvite knappen med et tannhjul i øvre høyre hjørnet.


Du kan nå trykke på et innmeldings-skjema i denne listen for å redigere det.

En beskrivelse av de forskjellige feltene på innmeldinger finnes under spørsmålet over; "Hvordan opprette et innmeldings-skjema?"


    • Related Articles

    • Hvordan opprette et innmeldings-skjema?

      Du oppretter et innmeldings-skjema ved først å trykke inn på fanen "Personer --> Innmeldinger". Deretter trykker man på den hvite knappen med et tannhjul i øvre høyre hjørnet. Nå får du opp en liste med alle eksisterende innmeldings-skjema. Du kan ...
    • Hvordan slette eller deaktivere et innmeldings-skjema?

      Om man ikke ønsker at et innmeldings-skjema skal kunne brukes lenger kan man enten slette eller deaktivere det. Et deaktivert innmeldings-skjema vil fortsatt være tilgjengelig i Styreportalen og kan aktiveres igjen seinere. Derimot om man sletter et ...
    • Hvordan redigere et prosjekt?

      Etter at et prosjekt er opprettet kan det fortsatt redigeres, for eksempel om man skal endre deltakere. For å redigere et prosjekt trykk på prosjektet i listen over prosjekter slik at du får opp mer detaljer. Deretter trykk på den blå knappen i øvre ...
    • Hvordan redigere et notesett?

      Du har full mulighet til å redigere et notesett selv etter at det er blitt opprettet. Trykk først på tittelen til notesettet slik at du får opp flere detaljer. Om du ønsker å redigere tittel, komponist eller annen info på et notesett; Trykk på den ...
    • Hvordan godkjenne en innmeldings-søknad?

      Etter som personer leverer inn innmeldings-søknader vil du se søknadene i listen under "Personer --> Innmeldinger". For å behandle en innmeldings-søknad trykk på søknaden i denne listen. For å melde inn en person er det tre steg man må igjennom, ...
    • Popular Articles

    • Endringer 15. august 2024

      Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
    • Hvordan føre fravær og oppmøte?

      Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Logge inn i Styreportalen

      Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
    • Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?

      Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...