Hvordan redigere en medlemskapstype?
OBS: For organisasjoner tilknyttet et forbund eller en sentral/paraply-organisasjon vil medlemskapstyper bli satt opp av forbundet/sentral-organisasjonen. Om du leiter etter måter å dele opp eller strukturere medlemmer anbefaler vi å bruke avdelinger og/eller grupper.
Du kan redigere en eksisterende medlemskapstype. Dette gjøres ved først å huke av i boksen foran tittelen til medlemskapstypen, og deretter trykke på blyanten i øvre høyre hjørnet.
Related Articles
Hvordan opprette en medlemskapstype?
OBS: For organisasjoner tilknyttet et forbund eller en sentral/paraply-organisasjon vil medlemskapstyper bli satt opp av forbundet/sentral-organisasjonen. Om du leiter etter måter å dele opp eller strukturere medlemmer anbefaler vi å bruke avdelinger ...
Hvordan redigere en rolle?
Det er mulig å rediger eksiterende roller. Hvis man redigerer tilgangen til en rolle vil dette også endre tilgangene til personer i den rolle. Du redigere en rolle ved å trykke den blå knappen merket "Endre" under tilgangene til en rolle. Når du ...
Hvordan redigere en avdeling?
Du kan redigere en eksisterende avdeling ved å trykke på den blå blyanten i øvre høyre hjørnet av boksen for den avdelingen du vil redigere. Det vil da vises en dialog som lar deg endre info om avdelingen. Hvis det er avdelinger som ikke er i bruk ...
Hvordan redigere en gruppe?
Du kan redigere en eksisterende gruppe ved å trykke på den blå knappen til høyre for gruppens navn. Det vil da vises en dialog som lar deg endre info om gruppen. Om det er grupper som dere ikke bruker lengre så anbefaler vi å sette dem til ikke å ...
Hvordan redigere en komité?
En komité kan redigeres enten fra fanen "Moduler --> Komitéarbeid" eller fra fanen "Oppsett --> Komitéoppsett". Rediger en komité ved å trykke på tannhjulet til høyre for komité-navnet.
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...