Hvordan opprette et nytt innlegg?

Hvordan opprette et nytt innlegg?

Et innlegg opprettes ved å trykke inne på fanen "Meldingssenter --> Nytt innlegg".

1. Tittel
Her skriver du inn innleggets tittel

2. Legg inn innhold
I dette felte oppretter du selve innlegget. Du kan fritt skrive inn tekst, eller du kan  legge inn lister eller bilder ved å bruke knappene i menyen over feltet.
Om du ønsker å legge inn en lenke kan dette gjøres ved å høyre-klikke med musen i feltet.

3. Legg inn vedlegg
Du kan legge inn en fil som vedlegg i innlegget ved enten å trykke i dette feltet eller ved dra en fil inn i feltet. 

4. Velg mottakere
Her velger du hvem som skal motta innlegget.
Velg først om innlegget skal sendes til "Medlemmer" eller "Styre/komitéer". Deretter velger du hvilken personer, grupper og/eller avdelinger som du ønsker å sende det til.
Om du sender et innlegg til medlemmene kan du også bestemme om bare medlemmene og/eller foresatte skal motta innlegget, og i tillegg hvilken status medlemmene som skal motta innlegget skal ha.

5. Velg avsender(e)
Her velger du hvem som skal stå som avsender, eksempel deg selv, styret, en komité, etc.

6. Send innlegg
Trykk er for å sende innlegget


    • Related Articles

    • Hvordan opprette et nytt prosjekt?

      For å legge til nytt prosjekt trykk på den grønne knappen merket med et "+"-ikon i øvre høyre hjørnet. Du vil nå få opp et skjema der man fyller inn info om prosjektet. Tittel: Dette er navnet på prosjektet. Beskrivelse: Her kan man legge inn en mer ...
    • Hvordan opprette et innmeldings-skjema?

      Du oppretter et innmeldings-skjema ved først å trykke inn på fanen "Personer --> Innmeldinger". Deretter trykker man på den hvite knappen med et tannhjul i øvre høyre hjørnet. Nå får du opp en liste med alle eksisterende innmeldings-skjema. Du kan ...
    • Hvordan opprette og forberede et møte?

      Møter kan opprettes både for styret og for komitéer. Møter for styret opprettes under "Styrearbeid --> Møter" Møter for komitéer opprettes fra deres komitérom under "Moduler --> Komitéarbeid" Når du har trykket inn i "Styrearbeid --> Møter", eller i ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Hvordan opprette og endre steder og aktivitetstyper?

      Under oppretting og redigering av en aktivitet er det mulig å legge inn et sted og en aktivitetstype. Disse kan begge opprettes samtidig når man oppretter en aktivitet, men det er også mulig å opprette, redigere, og slette dem utenom dette. Når du er ...
    • Popular Articles

    • Endringer 15. august 2024

      Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
    • Hvordan føre fravær og oppmøte?

      Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Logge inn i Styreportalen

      Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
    • Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?

      Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...