Hvordan opprette en komité?

Hvordan opprette en komité?

Man oppretter en komité fra fanen "Oppsett --> Komitéoppsett".
Inne på denne siden trykk så på den grønne "+"-knappen i øvre høyre hjørnet.


Du vil nå få opp en dialog der du kan opprette en ny komité.
Fyll ut feltene her og trykk deretter på "Lagre".

Tittel: Navn på komitéen

Beskrivelse: Mer detaljer og info om komitéen

Skjul komité i Tutti: Komitéer og komité-medlemmene vil være synlig i Tutti for andre medlemmer slik at de kan kontaktes. Huk av her for å skjule komitéen.


    • Related Articles

    • Hvordan slette en komité?

      En komité kan bare slettes hvis det ikke er noen medlemmer i komitéen. Altså først gå inn i fanen "Oppsett --> Rolletildeling" å fjern alle personer fra rollene knyttet til komitéen. For mer info om se "Hvordan fjerne en person fra en rolle?". Når ...
    • Hvordan redigere en komité?

      En komité kan redigeres enten fra fanen "Moduler --> Komitéarbeid" eller fra fanen "Oppsett --> Komitéoppsett". Rediger en komité ved å trykke på tannhjulet til høyre for komité-navnet.
    • Hvordan opprette en gruppe?

      Grupper er hoved måten man deler dele opp medlemmer i organisasjonen. En god gruppe-inndeling gjør det enklere å sende info, opprette aktiviteter, gi tilganger, etc. til de riktige personene. OBS: Om organisasjonen deres bruker avdelinger vil grupper ...
    • Hvordan opprette en chat?

      I Styreportalen kan du se og opprette chatter fra fanen "Meldingssenter --> Chat". Du oppretter en ny chat ved å trykk på knappen merket "Ny Chat" under listen over eksisterende tråder. Deretter velger du deltakerne i chatten. Chatter i Styreportalen ...
    • Hvordan opprette en avdeling?

      Avdelinger sammen med grupper er hovedmåten man kan dele opp medlemmene i deres organisasjon. Grupper kan knyttes til en avdeling. Dette gjør det enklere å sende info til, opprette arrangementer for, etc. til flere grupper av gangen. Du oppretter en ...
    • Popular Articles

    • Endringer 15. august 2024

      Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
    • Hvordan føre fravær og oppmøte?

      Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Logge inn i Styreportalen

      Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
    • Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?

      Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...