Hvordan opprette en komité?
Man oppretter en komité fra fanen "Oppsett --> Komitéoppsett".
Inne på denne siden trykk så på den grønne "+"-knappen i øvre høyre hjørnet.
Du vil nå få opp en dialog der du kan opprette en ny komité.
Fyll ut feltene her og trykk deretter på "Lagre".
Tittel: Navn på komitéen
Beskrivelse: Mer detaljer og info om komitéen
Skjul komité i Tutti: Komitéer og komité-medlemmene vil være synlig i Tutti for andre medlemmer slik at de kan kontaktes. Huk av her for å skjule komitéen.
Related Articles
Hvordan slette en komité?
En komité kan bare slettes hvis det ikke er noen medlemmer i komitéen. Altså først gå inn i fanen "Oppsett --> Rolletildeling" å fjern alle personer fra rollene knyttet til komitéen. For mer info om se "Hvordan fjerne en person fra en rolle?". Når ...
Hvordan redigere en komité?
En komité kan redigeres enten fra fanen "Moduler --> Komitéarbeid" eller fra fanen "Oppsett --> Komitéoppsett". Rediger en komité ved å trykke på tannhjulet til høyre for komité-navnet.
Hvordan opprette en gruppe?
Grupper er hoved måten man deler dele opp medlemmer i organisasjonen. En god gruppe-inndeling gjør det enklere å sende info, opprette aktiviteter, gi tilganger, etc. til de riktige personene. OBS: Om organisasjonen deres bruker avdelinger vil grupper ...
Hvordan opprette en chat?
I Styreportalen kan du se og opprette chatter fra fanen "Meldingssenter --> Chat". Du oppretter en ny chat ved å trykk på knappen merket "Ny Chat" under listen over eksisterende tråder. Deretter velger du deltakerne i chatten. Chatter i Styreportalen ...
Hvordan opprette en avdeling?
Avdelinger sammen med grupper er hovedmåten man kan dele opp medlemmene i deres organisasjon. Grupper kan knyttes til en avdeling. Dette gjør det enklere å sende info til, opprette arrangementer for, etc. til flere grupper av gangen. Du oppretter en ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...