Hvor lenge varer en "Digital Dugnad"-kampanje?
En innsamlingskampanjen varer i 14 dager.
Related Articles
Hvordan gjøre en "Digital Dugnad"-kampanje synlig?
Sett et mål på antall solgte billetter per medlem. Da vil alle deltakerne ha et klart mål på hvor mange de skal klare å selge. Flere har gitt tilbakemelding om at det har vist seg suksessfullt å ha en salgskonkurranse hvor de beste selgerne får en ...
Kom i gang med Digital Dugnad
Digital dugnad er en innsamling der organisasjoner, lag og foreninger kan selge digitale skrapelodd. Det er en ny super-enkel og rask måte å samle inn penger. Det påløper ingen kostnader under gjennomføring av en innsamling. På bare et par minutter ...
Kan vi endre en "Digital Dugnad"-kampanje når den er startet?
Ja, det kan du. Dette gjøres via styreportalen.no under fanen "Moduler --> Digital dugnad".
Hvor mye tjener vi med Digital Dugnad?
Det er gratis å sette opp innsamlingen. Varigheten på innsamlingen er 2 uker. Hvert lodd koster 50 kr. Man kan kjøpe flere lodd på én gang. Det er mulig å kjøpe digitale skrapelodd med Vipps og disse kan skrapes direkte på mobilen, nettbrett eller ...
Når utbetales pengene fra Digital Dugnad?
Når innsamlingskampanjen er avsluttet vil pengene som er samlet inn bli utbetalt innen 10 dager.
Popular Articles
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hva er "Tutti"?
Tutti er en egen app for både medlemmer og styret. Appen gir full oversikt over alle innlegg, aktiviteter og annen kommunikasjon innad i deres organisasjon. Samle informasjon på et sted og gi medlemmer, foresatte og andre mulighet til å melde fravær ...