Hvilken type påmelding bør en aktivitet ha?
Det er tre forskjellig typer påmelding aktiviteter i kalenderen kan ha: Avmelding, Påmelding, og Ikke påmelding
- Påmelding: Alle deltakere blir registreres med ukjent oppmøte og de må selv gi beskjed om de kommer eller ikke kommer på aktiviteten. Denne påmeldingstypen anbefales hvis man må ha bekreftelse fra personer som skal delta. Eksempel hvis man må bestille materiale før aktiviteten, eller man må lage plass til deltakerne.
- Avmelding: Alle deltakere blir registrert som at de kommer på aktiviteten og man må manuelt registrere om man ikke kommer. Dette er anbefalt for aktiviteter som øvinger, treninger, etc. der man forventer at alle kommer med mindre de melder fravær.
- Ikke påmelding: Deltakere vil ikke kunne melde oppmøte. Personer som kan redigere oppmøte kan fortsatt manuelt registrere dette på aktiviteten.
Related Articles
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Hvordan avlyste en aktivitet?
I motsetning til å slette en aktivitet vil en avlyst aktivitet fortsatt være synlig i kalenderen, Tutti, etc., men den vil bli merket som avlyst. Det er også mulig å varsle deltaker om at en aktivitet er avlyst. Om en aktivitet er frem i tid som ...
Hvordan endre eller slette en aktivitet?
Du kan redigere og slette en eksisterende aktivitet. Trykke først på aktiviteten i kalenderen slik at du får opp all info om aktiviteten. Når du har trykket på en aktivitet kan du redigere den ved å trykke på den blå knappen merket med en blyant ...
Hvordan melde fravær/oppmøte på en aktivitet?
Under fanen "Aktiviteter" i Tutti får du en oversikt over alle aktiviteter i alle organisasjoner som du er medlem av På noen aktiviteter der ønsker din organisasjon tilbakemelding fra deg om du kommer eller ikke. Du vil da se ditt profilbildet til ...
Hva er forskjellen på å slette og avlyse en aktivitet?
Dersom du sletter en aktivitet vil den fjernes helt fra kalender, Tutti, etc. I motsetning vil en avlyst aktivitet fortsatt være synlig i kalenderen, Tutti, etc., men den vil bli merket som avlyst. Det er også mulig å varsle deltaker om at en ...
Popular Articles
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hva er "Tutti"?
Tutti er en egen app for både medlemmer og styret. Appen gir full oversikt over alle innlegg, aktiviteter og annen kommunikasjon innad i deres organisasjon. Samle informasjon på et sted og gi medlemmer, foresatte og andre mulighet til å melde fravær ...