Hvilken personer havner på hvilken liste?
Når du trykker på menyvalget "Personer" i Styreportalen får du opp disse valgene; "Medlemmer", "Foresatte" og "Andre personer". Dette er forskjellige lister med personer:
- Medlemmer: Dette er listen over alle medlemmer i deres organisasjon. Både aktive og tidligere/sluttede medlemmer finner med under denne listen. Så lenge personen har et medlemskap av typen "Medlem" vil personen vises her.
- Foresatte: Her vises alle foresatte i deres organisasjon. Personer vil vises på flere lister, eks. om de har et eget medlemskap i tillegg til å være foresatt, men det er ikke sikkert at alle personer på denne liste har et medlemskap.
- Andre personer: Dette er en liste over personer med medlemskap som ikke er av typen "Medlem". Vi anbefaler å bruke "Medlem"-listen til de fleste personer med medlemskap, men om deres organisasjon har en egen type medlemskap for styret, instruktører, etc. så kan disse legges på denne listen.
"Andre personer"-listen kan også brukes til å registrere eksterne personer som ikke er et medlem.
Related Articles
Hva er "Personer"?
Personer er selve medlemsregister-delen av Styreportalen. Det er under denne fanen du legger til personer, redigere info på personer, gir dem medlemskap, m.m. Når du trykker på menyvalget "Personer" i Styreportalen får du opp disse valgene; ...
Hvordan gi personer tilgang til Tutti?
Det er personer med tilgang til "Oppsett" i Styreportalen som må gi tilgang til Tutti. Dette gjøres under menyen "Oppsett --> Tilgang Tutti" i Styreportalen. I listen under "Oppsett --> Tilgang Tutti" får du opp alle personer som kan få tilgang eller ...
Hvordan dele ut noter på epost?
Når man har et prosjekt med noter knyttet til, er det mulig å dele ut disse til deltakere på eposet. Først trykke inn i prosjektet du ønsker å dele ut noter fra i listen over prosjekter under fanen "Prosjekter". Du finner listen med notesett knyttet ...
Hvordan endre på et medlemskap?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. For å redigere medlemskapet til personen trykke på den blå knappen i øvre høyre ...
Hvilken type påmelding bør en aktivitet ha?
Det er tre forskjellig typer påmelding aktiviteter i kalenderen kan ha: Avmelding, Påmelding, og Ikke påmelding Påmelding: Alle deltakere blir registreres med ukjent oppmøte og de må selv gi beskjed om de kommer eller ikke kommer på aktiviteten. ...
Popular Articles
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hva er "Tutti"?
Tutti er en egen app for både medlemmer og styret. Appen gir full oversikt over alle innlegg, aktiviteter og annen kommunikasjon innad i deres organisasjon. Samle informasjon på et sted og gi medlemmer, foresatte og andre mulighet til å melde fravær ...