Hva gjør vi hvis en kunde ikke har mottatt eposten med billetter?
Da søker dere opp personen i admin-panelet inne i Styreportalen under fanen "Moduler --> Billettsalg" og sender billettene på nytt.
Kunden kan også selv få tilsendt epost eller SMS med billett på nytt fra meny til høyre inne på Billett.no
Related Articles
Hva skjer hvis noen har glemt billettene?
Hvis de har eposten med billettene på mobilen kan man scanne Qr-koden direkte fra mobilen. Det er også mulig å søke opp personen på mobilnummer og epostadresse og manuelt registrere de inn.
Hvorfor får en person ikke logget inn i Tutti?
(Hvis du ikke får logget inn i Tutti og ikke kan/får logget inn i Styreportalen, så anbefaler vi å kontakte styret, ledelsen, administrator, etc. i din organisasjon.) Om en person ikke får logget inn i Tutti er det et par ting det er greit å sjekke i ...
Hva betyr de forskjellige tilgangene?
I Styreportalen er det en del forskjellig tilganger som kan knyttes til en rolle. Tilganger vil påvirke hva personen ser og kan gjøre i Styreportalen, Tutti og tilhørende apper og tjenester: Personer Denne tilgangen gir brukeren mulighet til å se og ...
Hvor mye tjener vi med Digital Dugnad?
Det er gratis å sette opp innsamlingen. Varigheten på innsamlingen er 2 uker. Hvert lodd koster 50 kr. Man kan kjøpe flere lodd på én gang. Det er mulig å kjøpe digitale skrapelodd med Vipps og disse kan skrapes direkte på mobilen, nettbrett eller ...
Kom i gang med Styreportalen - Norges Korforbund
Velkommen til Styreportalen! Styreportalen er et verktøy for enklere drift og administrasjon av deres kor. Under finner dere et par steg og info som er greit å få med seg når man først får tilgang til Styreportalen. Disse stegene er tiltenkt ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...