Hva gjør vi hvis en kunde ikke har mottatt eposten med billetter?

Hva gjør vi hvis en kunde ikke har mottatt eposten med billetter?

Da søker dere opp personen i admin-panelet inne i Styreportalen under fanen "Moduler --> Billettsalg" og sender billettene på nytt.

Kunden kan også selv få tilsendt epost eller SMS med billett på nytt fra meny til høyre inne på Billett.no 

    • Related Articles

    • Hva skjer hvis noen har glemt billettene?

      Hvis de har eposten med billettene på mobilen kan man scanne Qr-koden direkte fra mobilen. Det er også mulig å søke opp personen på mobilnummer og epostadresse og manuelt registrere de inn.
    • Hvorfor får en person ikke logget inn i Tutti?

      (Hvis du ikke får logget inn i Tutti og ikke kan/får logget inn i Styreportalen, så anbefaler vi å kontakte styret, ledelsen, administrator, etc. i din organisasjon.) Om en person ikke får logget inn i Tutti er det et par ting det er greit å sjekke i ...
    • Hva betyr de forskjellige tilgangene?

      I Styreportalen er det en del forskjellig tilganger som kan knyttes til en rolle. Tilganger vil påvirke hva personen ser og kan gjøre i Styreportalen, Tutti og tilhørende apper og tjenester: Personer Denne tilgangen gir brukeren mulighet til å se og ...
    • Hvor mye tjener vi med Digital Dugnad?

      Det er gratis å sette opp innsamlingen. Varigheten på innsamlingen er 2 uker. Hvert lodd koster 50 kr. Man kan kjøpe flere lodd på én gang. Det er mulig å kjøpe digitale skrapelodd med Vipps og disse kan skrapes direkte på mobilen, nettbrett eller ...
    • Kom i gang med Styreportalen - Norges Korforbund

      Velkommen til Styreportalen! Styreportalen er et verktøy for enklere drift og administrasjon av deres kor. Under finner dere et par steg og info som er greit å få med seg når man først får tilgang til Styreportalen. Disse stegene er tiltenkt ...
    • Popular Articles

    • Endringer 15. august 2024

      Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
    • Hvordan føre fravær og oppmøte?

      Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
    • Hvordan opprette en aktivitet?

      Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
    • Logge inn i Styreportalen

      Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
    • Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?

      Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...