Hva er forskjellen på et innlegg og en kortmeldig?
I Styreportalen har vi to hovedtyper av utsendelser; innlegg og kortmeldinger.
Innlegg
I de fleste tilfelle anbefaler vi å sende ut innlegg:
- Et innlegg kan inneholde tekst, bilder, video, vedlegg, m.m.
- Innlegg sendes på epost og/eller til Tutti.
- Innlegg kan redigeres etter at de er blitt sendt ut.
Kortmelding
Kortmelding er ideelt om du har en liten beskjed som haster:
- Kortmeldinger inneholder bare tekst
- En kortmelding sendet på SMS og/eller til Tutti.
Related Articles
Hva er forskjellen på en gruppe og en avdeling?
Grupper og avdelinger er begge måter man kan dele inn medlemmer på, men de er litt forskjellige. I Styreportalen er kan man dele opp medlemmer; bare i grupper, eller både i avdelinger og grupper. Ikke bruk avdelinger (bare grupper): Medlemmer deles ...
Hva er forskjellen på å slette og avlyse en aktivitet?
Dersom du sletter en aktivitet vil den fjernes helt fra kalender, Tutti, etc. I motsetning vil en avlyst aktivitet fortsatt være synlig i kalenderen, Tutti, etc., men den vil bli merket som avlyst. Det er også mulig å varsle deltaker om at en ...
Hvordan opprette et nytt innlegg?
Et innlegg opprettes ved å trykke inne på fanen "Meldingssenter --> Nytt innlegg". 1. Tittel Her skriver du inn innleggets tittel 2. Legg inn innhold I dette felte oppretter du selve innlegget. Du kan fritt skrive inn tekst, eller du kan legge inn ...
Hva er "Feed"?
I fanen "Meldingsenter --> Feed" finner du en oversikt over alt av innlegg og meldinger som du er avsender av. Dette er kan ligne en utboks. 1. Liste over utsendelser I midten ser man en liste utsendelser fra systemet. Til høyre vises hvor mange av ...
Hva er "Tutti"?
Tutti er en egen app for både medlemmer og styret. Appen gir full oversikt over alle innlegg, aktiviteter og annen kommunikasjon innad i deres organisasjon. Samle informasjon på et sted og gi medlemmer, foresatte og andre mulighet til å melde fravær ...
Popular Articles
Endringer 15. august 2024
Tutti Forbedringer til innlegg og prosjekter Fikset henting av aktivitetslisten I enkelte tilfeller var det aktiviteter som ikke ble vist i appen. Små oppdateringer til "Feed" Styret og personer med tilgang kan nå se alle prosjekter i Tutti "Vanlige" ...
Hvordan føre fravær og oppmøte?
Å ha styre på hvem som kommer på en aktivitet er en sentral del i planleggingen og utførelsen av organisasjonens aktiviteter. Derimot hvem som faktisk var på aktivitet er viktig i planlegging av fremtidige aktiviteter. Det er også ofte krav til ...
Hvordan opprette en aktivitet?
Ved å klikke på "+"-knappen i øvre venstre hjørne av kalenderen kan du opprette en ny aktivitet. Når du har trykket på "+"-knappen får du opp flere felter der du kan fylle inn info om aktiviteten du oppretter. Det er fem felter som må fylles ut; ...
Logge inn i Styreportalen
Innlogging i Styreportalen kan gjøres på denne siden: styreportalen.no/login Før du kan logge inn i Styreportalen må du ha fått en bruker og en rolle fra din organisasjon. Om du er usikker på om du har tilgang, eller hvilken epost/mobilnummer du er ...
Hvordan endre epost og mobilnummer til en person?
Finn først personen du ønsker å redigere i en av listene under meny-valget "Personer". Trykk deretter på navnet til personen for å få opp flere detaljer om personen. Man kan redigere personalia og kontakt-info til personen ved å trykke på den blå ...